«Ο τουρισμός θα πρέπει να βρει νέο σύμβουλο επικοινωνίας». Αυτή ήταν η φράση που χρησιμοποίησε ο Senior Director Στρατηγικής Greg Klassen της Skift, στο ομώνυμο διεθνές συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη την περασμένη εβδομάδα. Γιατί; Γιατί η (δημόσια) εικόνα του έχει ανάγκη υποστήριξης. Γιατί το αφήγημά του χρειάζεται ανανέωση. Ανανέωση σκοπιμότητας και ωφέλειας.
Τέσσερα χρόνια μετά την πανδημία, το 2024 είναι μια χρονιά απολογισμού. Προσδοκιών, υποσχέσεων, στόχων και δεδομένων. Παγκοσμίως. Απολογισμού και σε σχέση με τα φαινόμενα υπερτουρισμού και τις ανάγκες βιωσιμότητας.
Σε ό,τι αφορά την ποιότητα της εμπειρίας και της διαβίωσης. Γιατί ο τουρισμός δεν έχει στόχο να κάνει μόνο τουρίστες να διασκεδάζουν. Εχει στόχο να κάνει και τις κοινωνίες να νιώθουν καλά.
Υπερτουρισμός, ποιότητα ζωής, βιωσιμότητα, ήταν από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν στο Skift Global Forum, το διήμερο 17-19 Σεπτεμβρίου, με θέμα: «Η μεγάλη ανανέωση και απολογισμός του ταξιδιού».
.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Protagon.gr
.
📸Mantas Hesthaven/Unsplash