Η Booking.com απέλυσε 2.700 υπαλλήλους με βιντεομήνυμα

απο Cyclades Open

O Διευθύνων Σύμβουλος της Booking.com, Γκλεν Φόγκελ, απέλυσε 2.700 υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών μέσω μηνύματος-βίντεο την Παρασκευή, εν μέσω σχεδίων αναδιοργάνωσης της εταιρείας. 

Η εταιρεία Booking.com, μεταφέρει σχεδόν όλες τις υπηρεσίες πελατών της στον κολοσσό Majorel το δεύτερο τρίμηνο του έτους 2022.

Συνολικά 12 από τα 14 τμήματα εξυπηρέτησης πελατών της Booking.com σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική θα υπαχθούν σε αυτή την αναδιοργάνωση. 

«Αυτό είναι απαραίτητο για να διασφαλίσουμε, ότι η εταιρεία παραμένει «αρκετά ευέλικτη», ειδικά σε περιόδους ησυχίας, όπου χρειάζεται λιγότερο προσωπικό», είπε ο Φόγκελ στο βίντεο, όπως αναφέρει το Dutch News. 

Προς το παρόν, μόνο τα γραφεία Booking.com στο Άμστερνταμ και στο Μάντσεστερ δεν θα επηρεαστούν από αυτή την αναδιοργάνωση.

Σε όλο το προσωπικό της Booking.com, στο οποίο εμπίπτει η εν λόγω αναδιοργάνωση προσφέρθηκε εξάμηνη σύμβαση στη Majorel με έδρα το Λουξεμβούργο, η οποία παρέχει υπηρεσίες πελατών σε εταιρείες σε όλο τον κόσμο.

Η είδηση ​​αυτή εξόργισε το προσωπικό, με πολλούς υπαλλήλους να ανησυχούν, ότι οι συνθήκες εργασίας τους θα αλλάξουν, εάν αποδεχτούν τη μεταγραφή στη Majorel.

«Αυτά τα νέα που ακούσαμε σήμερα είναι θλιβερά, αφού ήρθαν χωρίς προειδοποίηση, χωρίς προσφερόμενα πακέτα, χωρίς απολύσεις», τόνισε ένας από τους εργαζόμενους της Booking.com.

Αυτή είναι η δεύτερη μαζική απόλυση στην Booking.com μέσα σε δύο χρόνια. Συνολικά, 4.000 άτομα έχουν απολυθεί από την εταιρεία από την έναρξη της πανδημίας.

Επίσης, δεν είναι η πρώτη φορά, που οι υπάλληλοι της Booking.com ειδοποιούνται για την απόλυσή τους μέσω διαδικτύου χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. 

Τον Δεκέμβριο του 2021, η αμερικανική Better.com απέλυσε 900 υπαλλήλους μέσω διαδικτυακού σεμιναρίου Zoom χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Πηγή: RT

Δείτε επίσης