Webinar: Παράπονα Πελατών – Πώς να κερδίσετε μέσα από τους δυσαρεστημένους πελάτες

απο Cyclades Open
Webinar: Παράπονα Πελατών – Πώς να κερδίσετε μέσα από τους δυσαρεστημένους πελάτες

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο που αφορά τα παράπονα πελατών να διοργανώνεται στις 29 και 30 Ιανουαρίου 2024.

Παράπονα Πελατών – Πώς να κερδίσετε μέσα από τους δυσαρεστημένους πελάτες

29 και 30 Ιανουαρίου 2024 (16:00 – 21:00)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Εισηγητής:

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης, συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

Το webinar με τίτλο «Παράπονα Πελατών – Πώς να κερδίσετε μέσα από τους δυσαρεστημένους πελάτες» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να μυηθούν στις τεχνικές και μεθόδους που θα συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων. Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα αντιληφθούν ότι τα παράπονα είναι… δώρο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον επισκέπτη.
  • Φοιτητές ξενοδοχειακών-επισιτιστικών τμημάτων, που επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα διαχείρισης παραπόνων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο traveldailynews.gr πατώντας ΕΔΩ

📸Andrea Piacquadio/Pexels

Δείτε επίσης