World Travel Market: Το σχέδιο του ΕΟΤ για προβολή του ελληνικού τουρισμού

Οι 5 επιτυχημένες Ελληνίδες του τομέα, ανάμεσά τους μια Ναξιώτισσα

απο Cyclades Open

Ο ΕΟΤ θα συνεχίσει την πολιτική προώθησης του τουρισμού, εστιάζοντας στην πολιτική που ήδη έχει χαράξει, αυτή που αναδεικνύει τον ανθρώπινου παράγοντα και των στοιχείων της ανθρώπινης δραστηριότητας που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα.

Αυτό δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στη «Ν» ο γ.γ του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της World Travel Market εδώ στο Λονδίνο όπως αναφέρει η naftemporiki.gr και το ρεπορτάζ του Θανάση Αδαμόπουλου.

Ο κ. Φραγκάκης τόνισε πως ο ΕΟΤ είναι έτοιμος να υλοποιήσει το έργο που αναλαμβάνει με τον νέο σχεδιασμό για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού τη Δευτέρα, επισημαίνοντας πως θα παραμείνει στο ίδιο μοτίβο της φετινής καμπάνιας, που επιδιώκει να παρουσιάσει τα ειδικά χαρακτηριστικά της χώρας μας, της εμπειρίας που την καθιστούν μοναδικό προορισμό.

Επιτυχημένη χαρακτήρισε ο γ.γ. την προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε ορισμένες περιοχές της χώρας, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες αποδέχθηκαν το αίτημα του ΕΟΤ να κρατήσουν τους φθηνούς ναύλους για μεγαλύτερο διάστημα.

Ο θεματικός τουρισμός θα προχωρήσει, όπως είπε, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής και την ποιότητα των υποδομών, ενώ χαρακτήρισε την επιτυχία που καταγράφεται στη βρετανική αγορά τα τελευταία δύο χρόνια ως αποτέλεσμα μας συστηματικής προσπάθειας που κράτησε αρκετά χρόνια.

Επόμενη πρόκληση είναι η αγορά της Κίνας, μιας αγοράς που δοκιμάστηκε λόγω της πανδημίας, αλλά και η Λατινική Αμερική, η προσέγγιση της οποίας θα γίνει μέσω του νέου γραφείου του ΕΟΤ στη Μαδρίτη.

Ο κ. Φραγκάκης τόνισε πως αν είναι νωρίς ακόμη για ασφαλείς εκτιμήσεις, επικρατεί αισιοδοξία για το επόμενο έτος, ενώ υπενθύμισε πως ο ελληνικός τουρισμός έχει δείξει ανθεκτικότητα, παρά τις διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών.

Εξαιρετική ιδέα ήταν η παρουσίαση 5 επιτυχημένων Ελληνίδων στον τομέα του τουρισμού, πέντε γυναικών που ξεχώρισαν για τις καινοτόμες ιδέες τους με κοινό χαρακτηριστικό τον σεβασμό της ντόπιας κληρονομιάς. Πρόκειται για τις κυρίες Ακριβή Διαλυνά, Δικαία Μαραβέλια, Έρη Παυλάκη, Μαρία Πολυκρέτη και Έλλη Παπαγεώργου.

Η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα, στάθηκε στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει η περιοχή, καθώς συνδυάζει τη φυσική ομορφιά με τον επτανησιακό πολιτισμό και τόνισε πως η απερχόμενη ηγεσία έχει πραγματοποιήσει σημαντικό έργο στις υποδομές των νησιών, όπως δρόμους, δίκτυα, επεξεργασία αποβλήτων και μαρίνες. Πρόσθεσε ότι η περιφέρεια Ιονίων Νήσων είναι παράλληλα και επενδυτικός προορισμός με την κατασκευή νέων ξενοδοχειακών μονάδων, που ανεβάζουν το επίπεδο του τουρισμού.

Πηγή: naftemporiki.gr/Θανάσης Αδαμόπουλος


Αντιπροσωπεία του ΕΟΤ, με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη, μεταβαίνει στο Λονδίνο προκειμένου να συμμετάσχει στη World Travel Market, μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, η οποία ανοίγει τις πύλες της τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου.

Η διεθνής τουριστική έκθεση WTM απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού και συγκεντρώνει πάνω 5.000 εκθέτες, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.

Στα 900 τ.μ. του ανανεωμένου ελληνικού περιπτέρου, θα βρίσκονται 72 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού, αεροπορικές εταιρείες, ελληνικά αεροδρόμια, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, startups τουρισμού και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις με μεγάλους Τour Operators (TOs) και αεροπορικές εταιρείες εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου 2024, ενώ ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης θα παραχωρήσει σειρά συνεντεύξεων σε ξένα μέσα.

Παράλληλα, στο περιθώριο της έκθεσης, ο ΕΟΤ διοργανώνει δύο σημαντικά events:

  • το «Sustainability Marathon» το οποίο αφορά την βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού και
  • το «Greek Women Mean Business», στο οποίο θα συμμετάσχουν Ελληνίδες που καινοτομούν στο τουριστικό επιχειρείν.

Τέλος, έχει προγραμματιστεί η υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του ΕΟΤ και της MasterCard, με το οποίο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού γίνεται, μεταξύ άλλων, επίσημο μέλος του «MasterCard  Tourism  Innovation  Hub»,    στο οποίο συμμετέχουν χώρες από όλη την Ευρώπη.

📸ΕΟΤ

Δείτε επίσης