Yahoo και Disney απολύουν χιλιάδες εργαζομένους παρά τα υψηλά κέρδη τους

απο Cyclades Open

Yahoo: Σχεδιάζει να απολύσει το 20% των εργαζομένων της

Η Yahoo σχεδιάζει να απολύσει πάνω από το 20% του εργατικού δυναμικού του, καθώς προχωρά σε μεγάλη αναδιάρθρωση του τμήματος τεχνολογίας διαφημίσεων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Axios. Οι περικοπές θα επηρεάσουν σχεδόν το 50% των απασχολούμενων στο τμήμα αυτό, δηλαδή περισσότερα από 1.600 άτομα.

Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι η Yahoo θα σταματήσει την πολυετή προσπάθειά της να ανταγωνιστεί τις εταιρείες Google και Meta στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Yahoo, Τζιμ Λανζόουν, σε συνέντευξη που παραχώρησε, είπε ότι οι απολύσεις δεν έέρχονται ως αποτέλεσμα των οικονομικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά λόγω των αλλαγές στρατηγικής που προωθούνται στο τμήμα διαφημίσεων Yahoo for Business, το οποίο δεν είναι κερδοφόρο.

Οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία της Yahoo συνολικά» και θα επιτρέψουν στην εταιρία να επενδύσει περισσότερα σε άλλα, κερδοφόρα τμήματά της.

Η Yahoo συνολικά είναι κερδοφόρα, με ετήσια έσοδα ύψους περίπου 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Disney: Ετοιμάζεται να απολύσει 7.000 εργαζόμενους, παρά τα υψηλά της κέρδη

Την απόλυση 7.000 εργαζομένων ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Disney Bob Iger, καθώς η εταιρεία μειώνει τα κόστη της – παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη και τα έσοδα, τα οποία αυξάνονται στα 23,51 δισ. δολάρια για το 2022.

Η νέα δομή της εταιρείας, σύμφωνα με το Hollywood Reporter, το οποίο επικαλείται η Daily Mail, θα έχει μόνο τρία τμήματα, το Disney Entertainment – το οποίο θα περιλαμβάνει τα κινηματογραφικά και τηλεοπτικά στούντιο καθώς και το Disney+, ενώ το ESPN θα περιλαμβάνει τα θεματικά πάρκα και την ομάδα καταναλωτικών προϊόντων – σημάτων κατατεθέντων της εταιρείας.

Οι εν λόγω θέσεις εργασίας αντιπροσωπεύουν λίγο περισσότερο από το 3% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της. Οι περικοπές είναι πιθανό να επηρεάσουν κυρίως τα τμήματα ψυχαγωγίας και ESPN, παρόλο που η εταιρεία ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.

«Η νέα μας δομή αποσκοπεί στην επιστροφή μεγαλύτερης εξουσίας στους δημιουργικούς μας και στο να τους καταστήσει υπεύθυνους για το πώς το περιεχόμενό τους αποδίδει οικονομικά», δήλωσε σε συνέντευξη τύπου για τα κέρδη της εταιρείας, ο Iger.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΕΡΤ News/Reuters/Daily Mail/Hollywood Reporter

Δείτε επίσης