Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων: 300 τα κενά καθηγητών στις Κυκλάδες- Υπολειτουργούν σχολεία

απο Cyclades Open
Γιορτή Τριών Ιεραρχών: Καταργείται η αργία KAI για φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών

Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά η εκπαίδευση και οι μαθητές στη νησιωτική Ελλάδα βιώνουν τον αποκλεισμό από τη πρόσβαση στη γνώση και ιδιαίτερα από τα ειδικά μαθήματα, αυτά που προωθούν την ανάπτυξη ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.

Αυτό επισημαίνει η Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων σε ανακοίνωσή της, στην οποία ενημερώνει ότι τα σχολεία των Κυκλάδων παρουσιάζουν περίπου 300 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, καθώς και σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, σε όλες τις ειδικότητες

Τι αναφέρει η Α’ΕΛΜΕ Κυκλάδων:

“Μία εβδομάδα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και παρά τις εξαγγελίες του Υπουργού για έγκαιρη κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους των εκπαιδευτικών κενών σε όλη την Ελλάδα, τα σχολεία των Κυκλάδων παρουσιάζουν περίπου 300 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, καθώς και σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, σε όλες τις ειδικότητες.

Όπως είναι λογικό πολλά από τα σχολεία της περιοχής μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά, κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ενδεικτικά το Γυμνάσιο Μυκόνου διαθέτει μόλις 13 καθηγητές για 11 τμήματα (10 κενά καθηγητών!) και το Γενικό Λύκειο Μυκόνου 15 καθηγητές για 12 τμήματα (7 κενά καθηγητών), ενώ παράλληλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα διδάσκονται με μεγάλες περικοπές και ελλείψεις.

Την ίδια στιγμή στα σχολεία των Κυκλάδων πολυάριθμα είναι τα κενά στα τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης, με αποτέλεσμα δεκάδες μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες να μένουν μόνοι και αβοήθητοι στη σχολική τάξη. Σε πλήθος σχολείων δεν διδάσκονται καθόλου ή διδάσκονται ελάχιστα τα μαθήματα των καλλιτεχνικών, της μουσικής της πληροφορικής, της τεχνολογίας…

Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά η εκπαίδευση και οι μαθητές μας στη νησιωτική Ελλάδα βιώνουν τον αποκλεισμό από τη πρόσβαση στη γνώση και ιδιαίτερα από τα ειδικά μαθήματα αυτά που προωθούν την ανάπτυξη ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο: ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ.

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης. Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς. του ευρωενωσιακού μονόδρομου.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Κάλυψη όλων των κενών και των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών μας και παιδιών μας !

Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών για όλα τα πραγματικά κενά!

20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!

Προσλήψεις για τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης!

Ένας καθηγητής παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή!

Κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών και στα μικρά νησιά των Κυκλάδων!

Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία!

Προσλήψεις εκπαιδευτικών για όλα τα τμήματα υποδοχής!”.

Πηγή: alfavita.gr

Δείτε επίσης