Τουρισμός: H… οικονομία του πάθους, η νέα ταξιδιωτική τάση το 2023

απο Cyclades Open

Η οικονομία του πάθους είναι μία νέα, ανερχόμενη ταξιδιωτική τάση, την οποία δεν θα πρέπει να αγνοήσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, αλλά, αντίθετα να την αξιοποιήσουν ως μέρος της επιχειρηματικής τους στρατηγικής για τους επόμενους 12 μήνες, επισημαίνει ο Dan Christian, επικεφαλής μάρκετινγκ της μητρικής εταιρίας της Spirited Stories, Dharma.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα κίνητρα για ταξίδια εξελίσσονται και το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με τα προϊόντα που προσφέρονται στο ταξιδιωτικό κοινό. “Όλοι θα συνεχίσουμε να θέλουμε να εξερευνήσουμε νέα μέρη του κόσμου, αλλά, περισσότερο από ποτέ, θέλουμε να περνάμε τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο μας κάνοντας τα πράγματα που μας συναρπάζουν και μας εμπνέουν περισσότερο”, σημειώνει ο κ. Christian.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η κατανόηση των σημείων ενδιαφέροντος των πελατών και η επιμέλεια ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα αυτά θα απελευθερώσουν τεράστιες ευκαιρίες εσόδων για τις τουριστικές επιχειρήσεις. “Οι εμπειρίες είναι πλέον εξίσου -αν όχι περισσότερο- σημαντικές από τον προορισμό κατά την επιλογή διακοπών. Εάν οι τουριστικοί πράκτορες μπορούν να αξιοποιήσουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των πελατών τους και να προσφέρουν διακοπές γεμάτες με τα αγαπημένα τους πράγματα, τότε οι πωλήσεις διακοπών είναι διασφαλισμένες”, λέει ο επικεφαλής της Dharma.

“Στη Dharma, πιστεύουμε τόσο έντονα ότι αυτή η τάση θα διαμορφώσει το μέλλον των ταξιδιών, ώστε ξεκινήσαμε μια ολοκαίνουργια ταξιδιωτική εταιρία που βασίζεται στην οικονομία του πάθους και ονομάζεται Spirited Stories, η οποία θα προσφέρει απαράμιλλες και φιλικές οινοτουριστικές εμπειρίες από τον Ιανουάριο του 2023 και μετά”, υπογραμμίζει ο κ. Christian.

Αυτές οι εμπειρίες έχουν δημιουργηθεί για ταξιδιώτες που είναι παθιασμένοι με τα κρασιά και τα αποστάγματα.

Οι εμπειρίες με γνώμονα το πάθος δημιουργούν επίσης ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν  κοινά ενδιαφέροντα με τη συντροφιά άλλων ανθρώπων, ομοϊδεατών, με παρόμοια κίνητρα. Τα αμοιβαία πάθη μπορούν να δημιουργήσουν τις πιο ουσιαστικές συνδέσεις, ενισχύοντας και εμπλουτίζοντας τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των ανθρώπων.

Η δύναμη των συνδέσεων που μπορούν να δημιουργήσουν οι ταξιδιωτικές μάρκες που δραστηριοποιούνται στην οικονομία πάθους υπήρξε βασικός παράγοντας στην επιτυχία μιας από τις πιο καθιερωμένες μάρκες της Dharma, της Looking FC, η οποία προσφέρει ταξίδια για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου σε συνεργασία με τον Eric Cantona.

“Το να φέρνεις ανθρώπους κοντά με αφορμή το κοινό τους πάθος για το όμορφο παιχνίδι δημιουργεί πλούσιες συνδέσεις με τον προορισμό και τους άλλους ταξιδιώτες, σφυρηλατώντας φιλίες για μια ζωή”, υπογραμμίζει ο κ. Christian.

“Σε τελική ανάλυση, όταν βοηθάμε τους πελάτες μας να κάνουν αυτό που πραγματικά αγαπούν με πάθος και διευκολύνουμε τη συντροφικότητα με ανθρώπους που τους “καταλαβαίνουν”, τότε αξιοποιούμε πλήρως τις δυνατότητες του κλάδου μας. Τα ταξίδια που βασίζονται στην οικονομία του πάθους είναι σίγουρα κάτι για να παθιαστούμε όλοι μας το επόμενο έτος”, καταλήγει.

Πηγή: Money&Tourism

📸Bingo Naranjo

Δείτε επίσης