Booking.com: Διακριτικά σήματα τριών επιπέδων για τα τουριστικά καταλύματα με βιώσιμες πρακτικές

απο Cyclades Open

Πρόγραμμα σηματοδότησης τριών επιπέδων (1-3) εισήγαγε η Booking.com για τα καταλύματα, τα οποία εφαρμόζουν πρακτικές βιωσιμότητας, παρέχοντας στους ταξιδιώτες πιο “διαφανείς και αξιόπιστες” πληροφορίες, ώστε να κάνουν μια συνειδητή επιλογή διαμονής.

Τα καταλύματα που έχουν αναλάβει τεράστιες δεσμεύσεις προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας αναγνωρίζονται με ένα πιστοποιημένο σήμα, το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο που μπορούν να λάβουν.

Σύμφωνα με την Booking.com, με την εισαγωγή των τριών επιπέδων θα αναγνωριστούν περισσότερα από 400.000 καταλύματα για τις προσπάθειές τους να λειτουργούν πιο βιώσιμα.

Η Ιταλία κατέχει την πρώτη θέση στον αριθμό των καταλυμάτων που έχουν λάβει το σήμα βιώσιμης ταξιδιωτικής ανάπτυξης, με επόμενες τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα και την Πολωνία, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας.

Τα επίπεδα έχουν ήδη εισαχθεί και θα εμφανιστούν στην ιστοσελίδα και την εφαρμογή της Booking.com τις επόμενες εβδομάδες.

Η εταιρία έχει επίσης αρχίσει να εμφανίζει δεδομένα για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για κρατήσεις καταλυμάτων στην Ευρώπη, για να βοηθήσει τους πελάτες στη λήψη αποφάσεων.

Επιπλέον, η Booking.com έχει εφαρμόσει ένα νέο φίλτρο αναζήτησης για πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ώστε να διευκολύνει τους ταξιδιώτες να βρίσκουν πιο βιώσιμες επιλογές χερσαίων μεταφορών.

Η επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της Booking.com, Danielle D’Silva, δήλωσε: “Καθώς βελτιστοποιούμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω το πρόγραμμα βιώσιμων ταξιδιών μας, φιλοδοξούμε να συνεχίσουμε να διευκολύνουμε τους ταξιδιώτες να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές για το επόμενο ταξίδι τους.

“Εξετάζουμε κάθε μέρος του ταξιδιού στην πλατφόρμα μας και αναζητούμε ενεργά τρόπους για να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες στους ταξιδιώτες, με αξιόπιστο και έγκυρο τρόπο. Είτε πρόκειται για ένα διαμέρισμα για μια απόδραση το Σαββατοκύριακο, είτε για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το επερχόμενο οδικό τους ταξίδι, είτε για δεδομένα σχετικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για μια πτήση, στόχος μας είναι να ωθήσουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας προς αυτές τις πιο υπεύθυνες επιλογές ώστε να εξασφαλίσουμε ένα πιο υγιές μέλλον για τον πλανήτη και την ταξιδιωτική μας βιομηχανία”.

Πηγή: Money & Tourism
📸 Pexels

    Δείτε επίσης